راهنمای دریافت خسارت آتش سوزی

اسناد و مدارک لازم جهت بررسی و دریافت خسارت آتش سوزی :

وظایف بیمه گذار در صورت وقوع حادثه

۱- مطلع نمودن بیمه گر از وقوع حادثه بلافاصله پس از اطلاع ،حداکثر ظرف مدت ۵روز

۲- اقدامات لازم جهت جلوگیری از توسعه خسارت درموقع حادثه یا بعد از وقوع آن حادثه و حتی المقدور با هماهنگی بیمه گر

۳- عدم تغییردرمورد اموال بیمه شده بدون اجازه بیمه ­گر و یا هرگونه تغییر در جابجایی اموال آسیب دیده و یا سالم به نحوی که ارزیابی خسارت و تشخیص علت وقوع حادثه برای کارشناسان دچار اشکال نشود. بدیهی است هرگونه جایجایی اموال سالم در جهت نجات و یا کاهش خسارت با رعایت منافع عمومی که بصلاح و مورد تأیید کارشناسان باشد، بلامانع خواهد بود.

۴- اعلام مواضع آسیب دیده اموال منقول واموال غیرمنقول به تفکیک به بیمه گر و همچنین مبلغ تقریبی خسارت و ارزش اموال قبل از حادثه به گونه­ ای که امکان تعیین تخصص کارشناس و یا کارشناسان اعزامی برای بیمه­ گر قابل تشخیص باشد.

۵- اخذ گزارش مقامات انتظامی محل وقوع حادثه و ارسال به بیمه­ گر جهت تکمیل پرونده در مراحل بعدی

۶- اخذ گزارش سازمان آتش نشانی محل حادثه و ارسال برای بیمه­ گر جهت تکمیل پرونده در مراحل بعدی

۷- عدم سازش و اعلام رضایت به مقصرین حادثه بدون اطلاع و آگاهی بیمه­ گر در مواقعی که وقوع حادثه توسط اشخاص ثالث ایجاد شده باشد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : حادثه ,خسارت ,بیمه ,وقوع ,اموال ,بیمه­ ,وقوع حادثه ,دریافت خسارت ,مراحل بعدی ,تکمیل پرونده ,آسیب دیده ,راهنمای دریافت خسارت
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نوآور دانشگاه پیام نور کاشان Dominique بانک سوال دبستان گرمه Terrance قیمت طلا انلاین رسانه rostamilawyer نابترین آهنگ ها