راهنمای دریافت خسارت

 اعلام مدارک خسارت شخص ثالث مالی :

– با گزارش مقامات انتظامی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت با گزارش مقامات انتظامی عبارتند از:

– اعلام خسارت حداکثر ظرف ۵ روز؛

– اصل و کپی بیمه­ نامه شخص ثالث طرفین حادثه ؛

– یک عدد کوپن بیمه­ نامه شخص ثالث مقصر حادثه؛

– اصل و کپی گواهینامه و کارت خودرو طرفین حادثه؛

– سند مالکیت خودرو زیاندیده؛

– اصل کروکی و گزارش کارشناسی راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه؛

– بازدید کارشناسی بیمه گر از خودرو زیاندیده و در صورت وم از خودرو مقصر حادثه؛

در صورتیکه کروکی تنطیمی از نوع غیر سازشی باشد ، می بایست علاوه بر مدارک فوق، برگ بازجویی طرفین حادثه به همراه سایر گزارشهای تکمیلی از قبیل گزارش نیروی انتظامی( پلیس راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه)، عنداوم گزارش کارشناس رسمی دادگستری، و عنداوم رأی محاکم قضایی در مورد کروکی تنظیمی به شعب پرداخت خسارت ارائه گردد.

–  بدون گزارش مقامات انتظامی

پرداخت خسارت بدون ارائه گزارش مقامات انتظامی حداکثر تا سقف تعهد بیمه­ نامه ، منوط به داشتن بیمه نامه شخص ثالث معتبر و پیوسته در زمان حادثه ، برای طرفین حادثه و دارا بودن گواهینامه مجاز توسط رانندگان مقصر و زیاندیده می باشد . همچنین حضور وسایل نقلیه طرفین حادثه در محل شعبه خسارت جهت بازدید کارشناس این شرکت و تایید حادثه اامی است .

مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت عبارتند از:

– اعلام خسارت در اسرع وقت و بلافاصله بعد از تصادف؛

– اصل وکپی بیمه نامه شخص ثالث طرفین حادثه؛

– یک عدد کوپن بیمه نامه شخص ثالث مقصر حادثه؛

– اصل و کپی گواهینامه و کارت خودرو طرفین حادثه؛


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : خسارت ,گزارش ,ثالث ,طرفین ,حادثه ,حادثه؛ ,مقامات انتظامی ,طرفین حادثه ,گزارش مقامات ,دریافت خسارت ,مقصر حادثه؛ ,گزارش مقامات انتظامی ,خودرو طرفین حادثه؛ ,کارت خودرو طرفین ,راهنمای دریافت خسارت
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شاخ گوزنی کوروش جدیدترین ایده ها در گل آرایی نوشته های من تنها cinema iran بررسی پایان نامه های دانشگاهی درخت نارون جراحی هموروئید